Mitt första inlägg!

Imorgon 10.15 är det dags för inskrivning på LTU och jag börjar faktiskt bli lite nervös. Självklart förbereder jag mig på det värsta –

  • Det jag tror kommer att hända: Klockan ringer inte, det regnar, jag får punktering på cykeln, kommer sent och hittar inte till rätt sal.
  • Det som förmodligen kommer att hända: Jag vaknar innan alarmet, cyklar hemifrån vid nio, är på plats redan efter trettio minuter, hittar rätt direkt och får istället vänta 45 minuter.

Jag föredrar ju självklart att vara där för tidigt än för sent, men man känner sig så jävla ocool när man sitter där på nån bänk och rullar tummarna medan samma person hinner passera en tio gånger. ”Har hon verkligen inget bättre för sig?” Nej, det har jag inte! Det här är faktiskt det viktigaste jag gjort på länge.

Kommentera

