Men inte lilla jag…

Som dem flesta vet så har man oftast inga ”riktiga” lektioner under de två första veckorna av sin universitetstid. Min första kurs startar den 1:a september, men fram tills dess är det tänkt att vi ska lära känna varandra i klassen. Tyvärr så har jag jobbat hela den här helgen, medan mina klasskamrater hängt på STUK (kårhusrestaurang/nattklubb) nätterna igenom.

10637568_882616935099218_524252929_nJag ska väl egentligen inte klaga, det är riktigt fint att ha ett extrajobb på sidan av plugget. Ju mindre lån – desto bättre. Och jag har både hunnit med att tvätta kläder och träna! Men det klart att jag hellre hade dansat hela nätterna…

Kommentera

