Första lektionen.

Efter en mysig helg i Kiruna, för min del, så var det idag dags för vår allra första lektion – eller snarare kursintroduktion. Det är så mycket att ta in och det känns som om huvudet håller på att sprängas! Men trots det så fortsätter motivationen att växa. Allt kommer nog falla på plats tillslut, men ett litet orosmoln dröjer sig kvar över mig…jag har ingen kurslitteratur inför morgondagens lektion!

Lösningen: Jag får helt enkelt cykla till plugget lite tidigare imorgon och leta upp böckerna i skolbiblioteket. (Och jag trodde jag skulle få sovmorgon.)

Kommentera

