Den är här!

Idag har jag hämtat ut min sista beställning av litteratur inför den pågående kursen. Dessutom fick jag hem denna lilla goding!

10660464_892622307432014_743902621_nSpråkrådets Svenska skrivregler – lärarens heliga skrift. Jag har läst många böcker i mina dagar, men aldrig varit så exalterad som nu! Nörd?

En reaktion på ”Den är här!

  1. Hej Mimmi. Vilken trevlig blogg du har, den vill jag gärna följa. Och jippie, för din hyllning till Svenska skrivregler 🙂
    Hälsningar Lena

    Liked by 1 person

Kommentera

