Resfeber!

På torsdag ska jag ut och resa, detta medför att jag kommer missa 18 lektionstimmar. Hur fan ska jag kompensera detta då? Min plan är att i första hand repetera det jag tidigare lärt mig i kursen och läsa den förberedande litteratur som står på vår planering under tiden jag är bortrest. Jag vill förstås få så mycket som möjligt bortgjort innan jag reser iväg och försöker att förbereda det jag kan inför nästa lektion. Men dessutom har jag ju en helt fantastisk studiegrupp som är villig att hjälpa mig med anteckningar och genomgångar. Med deras hjälp kommer det här att gå galant!

London, baby! Here I come!

Kommentera

