After-skriv!

Sista tentan för denna termin är skriven och ikväll ska det firas! Äntligen har vi lyckas samla (nästan) hela klassen på en samma fest och jag ser verkligen fram emot denna kväll! Själv värmer jag upp med billig öl, punk och filosofisk ungdomslitteratur.

Förresten så tar jag även ”sommarlov” från bloggandet under sommaren. (Några inlägg kommer ni att få gotta er i, men färre än vanligt.) Så jag vill även tacka er läsare för den här terminen. I sommar kommer jag att försöka jobba lite som både personlig assistent och filmpedagog (!). Jag kommer även att volentär-arbeta för Djurens Rätt och åka runt lite på festivalen. Vi syns till hösten allihopa och se till att njuta av sommaren – även om den tycks regnig.

PS. Gå inte på cirkus!

Kommentera

