Ny läsperiod, ny kurs.

Nu är studierna igång igen. Denna läsperiod kommer vi att ägna oss till matematik. Trots att det inte är mitt favoritämne så känns det ändå ganska bra – jag vet att jag kan det här.

11949837_1112641582096751_992493888_n

En annan sak jag tydligen är väldigt bra på är att springa. Förra veckan slog jag nämligen personbästa och klubbrekord på 10 kilometer under Jägarmilen! 41.50.4 blev min slutgiltiga tid – vilket betyder att jag även uppnått mitt andra mål för detta år. Woho!

Kommentera

