Någonting jag hatar.

Jag är väldigt sällan sjuk. Det händer i regel bara en eller kanske två gånger om året. Idag är jag sjuk och i lördags ramlade jag med cykel – hela kroppen gör ont, det känns som om huvudet är full av snor och orken räcker precis till att ta sig runt i lägenheten utan att bli andfådd. Som tur är så har jag inga lektioner idag, så fokuset ligger helt och hållet på att bli såpass frisk att jag orkar ta mig till och från plugget imorgon.

Min stackar pojkvän är också sjuk, så han får gått nöja sig med firar sin födelsedag framför teven med sin snoriga flickvän.

Kommentera

