Tiden går fort.

Nu är det bara en vecka kvar av VFU:n och även om jag längtar hem så vill jag inte riktigt lämna det här arbetslaget och alla underbara elever. Det känns som om man precis lärt känna dem på riktigt. Men om man bortser från separationsångesten så har det varit en underbar upplevelse! Jag har verkligen fått ta plats och experimenterat så som jag velat – det har varit enormt lärorikt! Min LU-lärare har varit ett otroligt bra stöd och jag är väldigt imponerad av hennes professionalitet. Hon är en såndär superkvinna som håller koll och kan allt! En sån vill jag också bli.

Kommentera

