Bank, plonk. Pling, plong.

Förra tisdagen hade mina SO/Historia-klasskompisar hemtenta. En del satt och skrev i 13 timmar. Själv klappade jag händerna och bankade på trummor hela dagen. Ibland bara vet man att man valt rätt – den här musikkursen är (förutom VFU:n) den absolut roligaste kursen hittills! Och i ärlighetens namn vet jag inte om jag hade orka med att läsa SO/Historia eller NO/Teknik över huvud taget.

12787987_1211676175526624_75748183_n

Förresten så var jag på besök hemma i Kiruna förra veckan. RekryteringsarbetetHjalmar Lundbohmsskolan  gick alldeles utmärk och jag fick till och med tid över till att värma upp inför bildkursen i morsan och Frekkos ateljé.

12767464_1211676172193291_1903117220_n

Kommentera

