Pust, stånk och stön.

Äntligen är tentan skriven! Gud, så skönt att få det gjort – trots jag fick total black-out. Som vanligt.

I sommar hade jag tänkt vara ledig så mycket det bara går, men lite filmjobb blir det ändå. (Och kanske lite vikariat som personlig assistent.) Nästa tisdag åker jag till Tornedalsskolan i Haparanda för att göra film med gymnasieeleverna och 4-9 juli kommer jag att hålla i filmskapandet på Älvsby konstkollo. Bästa jobbet ever! Vi hörs igen i augusti – ha nu en bra sommar!

13324317_1285257968168444_132316608_o

Till hösten väntar, eventuellt, en studieresa till Åbo. Dessutom kommer jag att få spela en lite annorlunda roll i nästa svenskakurs. Fortsättning följer…

Kommentera

