Bara en tenta kvar!

Idag hade vi den allra sista lektionen för detta läsår. Snart är det sommarlov! Och igår var jag och såg  Liv Strömquist tänker på dig. (Helt orelaterat.) 

18553897_1642104715817099_41066844_o

LTU var snälla och bjöd alla studenter på gratisbiljetter. Uppsättningen har hyllats av mina vänner, så självklart tog jag chansen när jag såg den. Fantastisk roligt att få möjlighet att gå på teater – som fattig student betalar man inte gärna 200:- för en biljett. Det finns andra saker jag prioriterar högre. Tusen tack, LTU! Fortsätt så.

 

Kommentera

